Etiketter

fredag 9 september 2011

Those were the days

Jag har legat i migrän hela jävla dagen! Jag hatar när sånt händer. Vaknade av att Benny stod bredvid sängen o insåg att klockan var fyra! FYRA! Lyckades ta mig upp för att äta gå ut med hunden. Sen somna jag igen. Underbart...

MEN dagarna innan idag har varit super mysiga. Myst med jordens mysigaste flickor. Druckit lyxigt kaffe o kladdat med mins promarkers.
Imorn är älsklingen ledig, och om min migrän håller sig borta ska vi åka in o handla en kaffebryggare. Bara två veckor kvar snart! Längtar!

Vi tog en långpromenad till gamla oxelösund o fikade med


Fina familjen Jonsson/Berglund





Jag tvångskelar med gosingen


Stellas första latte!
Älskar att ens bästa vän är mamma ledig o bor gatan nedanför.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar