Etiketter

fredag 9 september 2011




saker att införskaffa inför mitt nya liv som mer produktiv är:
  • en ordentlig arbetsbänk.
  • triangel + cirkel linjaler
  • promarkers i färgskalor
  • markeringspennor
  • scanner.
scannern lär väl få bli på min önskelista. är rätt trött på att lägga upp dessa typer av bilder. känner dock att det får duga så länge då ekonomin inte riktigt kommer att räcka till nu när jag och världens finaste man ska flytta in i vårt första egna hem. helt sjukt. faktiskt! jag har aldrig bott i en 2a förut. och nu ska jag för första gången ha ett riktigt hem men min fina kärlek. livet kan vara bra surt ibland men när jag ser efter vad jag har blir jag alldeles varm inombords. jag har fantastiska vänner, jag har en underbar mamma och jag lever tillsammans med mannen som har allt jag önskade mig som liten flicka. det är kärlek. att älska någon så mycket att jag faktiskt saknar att boka tvätt tid för att han ska ha rena träningskläder, det är kärlek för mig.

nu ska jag fortsätta skissa lite innan vi drar över till Jonsson/Berglund för tacco evening.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar