Etiketter

onsdag 22 juni 2011

jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat

god kväll kära vänner. jag har noll ork till att skriva nu för tiden. men jag tycker att det är ganska skönt att titta in här ibland och skriva till er. jag vet inte vilka ni är men jag vet att jag är go vän md några av er. jag önskar jag kunde uppdatera om något mer spännande. som hur det går med rehabiliteringen, eller lägenhetsjakten. men mitt liv är verkligen totalt dött nu. det händer verkligen INGENTING. men det är rätt skönt att ta en dag i taget. jag njuter av linns fina sällskap, mysig bebisdoft o spontanitet. jag har sån tur som har min bästa vän ett kvarter bort, och att hon är mamma ledig nu när jag är "mellan två jobb". så mysigt att knalla genom kvarteret tidigt på morgonen o njuta av en kopp kaffe i denna fina väns omsorgsfulla kök. njutning är vad det är. linn är en sådan vän som stannar mitt på motorvägen för att jag måste kräkas. om hon bara viste hur fin hon är i mina ögon. hur stolt jag är över henne o hur fantastisk hon är som nybliven mamma.
tanken var inte att jag skulle skriva ett kärleks inlägg åt min fina vän. tanken från början var att jag ville beklaga mig över min satans åksjuka som förstörde bilresan till ikea idag. jag verkligen hatar att må illa. men jag skiter i att klaga så istället vill jag bara säga att jag har en vän som riskerar trafikstoppning för att jag ska få kräkas o må bättre, o det är vänskap i mina ögon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar