Etiketter

torsdag 21 april 2011

Sexuellt ofredande och onepeice

Herregud vart börjar jag!? Så sjuk start på dagen, jag ska försöka sammanfatta.
Jag o Sarah är på kicks o kollar smink, helt plötsligt känner jag en hand som smeker min rumpa, jag vänder mig om i tron att det är någon jag känner en chockas snart av insikten att det någon helt random dude. Han ser lite "speciell" ut så jag väljer att släppa det o gå vidare mot Sarah o läppstiften.
Väl framme ser jag i ögonvrån att han följer efter mig. När han passerar lyckas han smyga in handen under min scarf och ta mig rakt på brösten!? Jag menar vafan är detta!? HÄR blir jag rentav arg och ber honom gå ifrån mig och ge fan i mig! Nån minut senare tar han mig på rumpan IGEN! Vad fan ska jag göra!? Jag höjer rösten ännu mer och ber honom lägga av och lämna butiken nu!
Två timmar senare stannar en vakt oss som fans inne på kicks och säger att polisen vill ha mina uppgifter då han antastat ännu en kvinna.... Människor!? Nu ska jag tydligen på förhör... Herregud... Men lite ljus i vardan kom när mi onepeice ÄNTLIGEN kommit hem! Jag är helt förälskad i denna ful/snygga kreation.



Puss

1 kommentar: