Etiketter

söndag 24 april 2011

5days of summer

Hej mina fina, dagarna har bara flugit iväg och jag har vart sämst på att updatera. Förlåt. Det har hänt en jäkla massa saker så jag försöker sammanfatta det i bilder. Vi har varit i Småland och ätit påsk st med familjen Svensson, kollat på varg gravar och kört bil på grusväg. Jag har myst med fina vänner i parker med grill doft och smaken av kyls öl. Jag har suttit ute i solen i bara tröja och druckit kaffe. Jag har Sovit på madrass i Roberts pojkrum och ätit godis framför dålig tv. Jag har helt enkelt haft det underbart fint de senaste dagarna! Och mer soliga dagar ska det bli. Nu-bilder!


Grill masters- årets första grillning






Morgon promenad hemma i alstermo



Vi iscensätter lejon kungen med Hugo djupt inne i Smålands skogar



Vi grillar rätt mycket numera....



Livet är bra gött när värmen smyger sig fram

Nu ska jag vila ut inför morgondagens springtur med Sarah, beach 2011 here we come!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar