Etiketter

söndag 27 februari 2011





hej mina fina. jag längtar så sjukt mycket tills vi flyttar i juni. det ska bli så underbart skönt att komma ifrån studentlägenheten, att få ha kök, vardagsrum och sovrum SEPARAT är en helt obeskrivlig känsla.
jag verkligen älskar att flytta. alltid lika spännande att få börja om på nytt, få lära känna en ny hus doft och få städa ur och slänga bort allt gammal för att fylla på skåpen med nya saker. skillnaden med denna flytt är ju att jag inte är ensam om att bestämma hur det ska vara. nu när vi faktiskt flyttar tillsammans blir det två starka viljor som ska försöka samsas. vi har börjat diskutera lite löst om hur vi villl inreda, men ja. det kommer nog bli tuft då jag gillar rent och friskt, och robert kan ha en förmåga av att spåra ur med färger och design...MEN det är bra, mitt sätt behöver inte vara rätt sätt utan ETT sätt.
älskade robert kom med en go ide till sovrummet. att vi skulle göra oss en egen sänghimmel med vitt tyg. jag gillart! sökte lite inspiration på nätet. robert var skeptisk mot mina fynd...ah denna kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar