Etiketter

torsdag 1 april 2010

God morgon! jag är uppe med tuppen för en gångs skull (!) och inte nog med det, jag är pigg också. se där!
gårdagen var riktigt najs, har nu mera grönt kort i repklättring så kallad topprepskort, så nu kan jag säkra veeem som helst vilket gör hela klättringen så mycket roligare. any takers?....malin du har inget val, du SKA klättra.

förövrigt brann min lägenhet upp igår kväll, vilket var mindre roligt, så nu står jag här utan hem, det ända som klara sig var mina kläder i badrummet och min gitarr, datan hade jag som tur va med mig! men jaaa, vart ska jag bo nu? och vafan, jag har typ inga kläder heller...
och häääär kommer april, april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!!
min lägenhet har inte brunnit upp, men allt annat är sant, jag är en lite bättre klättrare, och numera säkrare! nu måste jag hämta tvätten.

over...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar