Etiketter

söndag 28 mars 2010


söndag is the shit, förutom den kommande måndagen som skapar lite ångest innombords. men overall, en rätt go dag, startade dagen med en bakis-kebbab hos herr svensson, föjt av storstädning i klubbstugan efter gårdagens påhitt, sen slog vi oss ner hos matsson/forsström för Star Wars episod II och lite thai take-away.(jag äter ute för mycket, men hey, studentlivet right?)

förövrigt har jag fått uppleva det underbaraste man kan en lördag natt inne på donken. fullt med folk och självklart en brud som tror att hon är något. jag försökte lugna ner fanskapet när hon började mucka med alla runtomkring vilket slutade i att jag fick mig en snyting och det blev lite ord-battlade mellan hennes pojkvän och min....jag var inte hungrig efter den händelsen..jävla bitch och förstöra min aptit. men men. så ja, jag råder er att INTE ställa er i en donken kö efter krogen. gå lite innan...
och nu en hastig bild från gårdagen, min 80-tals outfit shoppat på Myrorna.

over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar