Etiketter

måndag 29 mars 2010

god kväll ( oh shit vad sugen jag blev på te!?)..anyways god kväll världen, jag är trött som ett kött nu, insåg inte hur länge jag setat med en text förns jag sneglade på klockan precis nu. var tog min måndagskväll vägen? jag som hade tänkt bädda ner mig i soffan med en stor kopp te och slummra till wait for it....how i met your mother. men å andra sidan så är det rätt skönt att stryka en skoluppgift från listan.
för övrigt så hitta jag massa roliga saker i min mobil idag. jag hade lite halv trist på eftermiddagen då jag hade lite tid att döda innan nästa möte, så jag gick igenom min telefon och hitta små noteringar lite undangömt. små kvicka idéer jag tydligen velat göra något av en gång i tiden, blev lite besviken på mig själv då jag återigen bara samlat material i en hög och sen låtit det ligga och samla damm..jag ska bättra mig Caroline, jag lovar.
NÄ nu måste jag göra mig en kopp te, shit vad sugen jag blev!

over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar