Etiketter

torsdag 7 juli 2011

Förlåt!

Hej mina fina! Förlåt för världens sämsta updatering men vi har besök o vädret är underbart så vi är ute o skärgården hela dagarna o vi grillar o dricker drinkar på kvällarna. Helt fantastiskt! Ibland är verkligen livet underbart! Så himla mysigt att ha Roberts kusin o hans flickvän här. Sanna är en fantastisk tjej som jag gillar mer för varje dag. O Gustaf är bara sådär härligt jordnära. Finns det något bättre än att lära känna nya människor?

Jag försöker verkligen njuta av den tiden jag har nu innan rehabiliteringen kickar igång. Istället för att känna mig dålig o lat så njuter jag av att inte behöva sitta inne på ett jobb när solen skiner eller att kunna spendera en förmiddag hos min bästa vän o hennes fina dotter. Jag försöker vara den bästa flickvännen o stötta min pojkvän i hans jobbiga arbetstider istället för att ge honom skuldkänslor för att han aldrig är hemma. Jag vet att han skulle göra det sAmma för mig om jag var i hans skor.

Åh tack mina fina vänner hemma i Halmstad för en fantastisk helg! Det var verkligen super mysigt att träffa er igen!

Jag är pissdålig på att ta bilder men jag har kapat håret som en liten start på mitt nya liv! O snart tar jag upp fotandet o målandet igen så förhoppningsvis har ni snart en mer konstnärlig blogg att kika på.

Pictures..











Haha! Skickade en utpressnings bild med Stellas leksak till linn! jag har världens sämsta humor!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar