Etiketter

måndag 13 juni 2011

du kommer ta mina ord tillbaks, för alla glömmer men inte jag.

hej världen. jag vet att jag inte uppdaterat angående rehabiliteringen men det finns inget att säga. faktiskt. som allt annat i mitt liv så skjuts allting framåt... jag är just nu i en utredningsfas och väntar på att pbm som företaget heter ska skicka en rehab-planering till mitt försäkringsbolag, sen ska det granskas och godkännas. när det väl blivit godkänt, ja då kan det kicka igång. men när. det vet varken ni eller jag. (haha knappnytt!) men den som väntar på nått gott....

förutom det. så knallar allt på. jag saknar er i halmstad. jag saknar emmys soffa och mats tv spel, jag saknar att bara va sådär som bara vi kunde. jag saknar sarahs gester när hon talar om mat. jag saknar malins bakverk o jonas flummiga jag...jag saknar pis glada personlighet och sannes förmåga att alltid få mig att känna mig varm...när kommer ni och hälsar på mig vänner? jag behöver er för att andas. jag vill veta vad som händer i eran vardag. har du mina kläder på dig idag emmy? svär mats över silent hill spelets överjävliga monster? vem mobbar jonas? dricker du kaffe ensam nu malin? vems plattång och kläder lånar du sarah? det är sånt här jag undrar över? vad händer med era liv utan mig? haha NÄ jag tror seriöst inte att ni dör utan mig. men JAG är ju inte hel utan er. jag har ingen som lånar min plattång, jag har ingen att dricka kanelkaffe med, jag blir inte mobbad (jävla jonas) o jag blir inte löjligt lycklig när en kär vän bär mina kläder...jag försöker få robert att bära mina klänningar men han vill inte...?

jag älskar att gå vidare men jag hatar att lämna allt fint jag hade.
puss på er världens finaste vänner.


1 kommentar:

  1. Jag saknar och älskar dig och jag är inte hel utan dig heller. Jag hade för övrigt din tröja idag Carro :) kommer snart och hälsar på :) <3

    SvaraRadera