Etiketter

torsdag 2 juni 2011

All you need is löv

Hej mina fina, hur har ni det? Är nyss hemkommen efter en aktiv o mysig dag med nära o kära. Började dagen med att tralla bort till fina linn o ta en förmiddags kaffe o prata om allt o inget, han även med att krama på mini-linn ( bra jobbat hörrni)


dagen fortsatte med att emma o Sofie kom förbi o hängde med mig på altanen. Herregud vad fins människor jag har i mitt liv! Härliga underbara Sofie som jag inte träffat eller pratat med på två år(!). Så underbart att se henne igen. O fina gnasiga "one of à kind" emma... Herregud vad jag skrattar när jag umgås med dig!



Vi avslutade kvällen med att grilla hos käre fader. Alltid lika gott! O nu ska vi sova självs i huset för första gången. Mamma flytta ut idag så nu är vi villaägare i tre månader! Löv it!!




Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar