Etiketter

tisdag 3 maj 2011

Jag ska också blogga om vädret

Som så många andra bloggar, twittrar och status updateringar jag läst idag så tänker jag också påpeka denna chockerande kyla som drabbat oss!? Vad hände med soliga dagar klädd i shorts o Linne? Idag var det rent av svin kallt ute! Hagel var det sista jag klarade av att se innan jag drog ner persiännerna och muttrade surt över vilket skit land vi bor i... Dagar som denna får mig att vilja leva i min onepeice för resten av livet! Vad är det för mening med att ha snygga vår kläder svala jackor och nätta skor om det ändå är för kallt för att klä sig som man känner sig? Nu ska jag bara svära en gång till över detta förbannade piss väder sen släpper vi det.. HELVETE!!... Så.
Annars har dagen varit rätt najs. Jag var sjukt trött när jag vakna vilket kan synas på mins fina påsar som bosatt sig under mina ögon. (tack för den). Tog en mysig lunch hemma i soffan med Sanne Robban o Jonas, följt av kladdkaka o kaffe.( hej ångest). Kladdkake skammen blev så stor att vi tog på oss löpar skorna oh sprang runt nissan. Har även insett att jag bör kolla upp om jag har nån form av pollen allergi då luftrören "krymper" när jag springer ute? Jag låter som en 90 kilos övervikt när jag joggar bredvid Robban..(not so fun).
Oh nu är maten klar!! Jag är vrål hungrig så jag låste lägga ner detta, kvällen kommer fortsätter med film mys med Sanne-banne o "My sisters keeper" .
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar