Etiketter

tisdag 31 maj 2011

Fina lilla krumelur, jag vill faktiskt bliva stuuur

Hej mina fina! Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att vi faktiskt har flyttat ifrån Halmstad. Allt gick så fort!? Känns som det var igår vi bestämde oss för att det skulle bli av. Men jag trivs. Ledsen att göra er besvikna men ja jag trivs verkligen( so far!) jag har en större garderob, jag behöver inte laga mat en meter från sängen. Vi har en egen tvätt maskin och massa köksprylar som ger känslan av lyx! O Hugo! Lilla söta Hugo som kan springa runt på tomten o leka hur mycket han vill. Helt underbart! Jag packar upp o donar, belönar mig med en kaffe på altanen, tar promenader med hunden, hänger tvätt o bara njuter av allt. Jag vill inte ha lägenhet längre- jag vill köpa hus!!

Saknar er flickor... Bara så ni vet!

1 kommentar:

  1. vadå göra oss besvikna, det är ju meningen att du ska trivas dummer ;) låter supermys! puss

    SvaraRadera