Etiketter

tisdag 17 maj 2011

En svensk nationalrätt med skräckfilm tack


Hej raringar! Jag har tydligen bestämt mig för att körs en "varannan dag" livsstil då varannan dag är bra och den andra piss. Igår va piss, idag var betydligt bättre. Jag behöver människor, sysselsättning och planering för att få Goa dagar.



Började dagen med frukost bestående av proviva. Mina visdomständer jävlas så mycke att jag inte kan äta ordentligt! Hata det! Sen begav jag mig till söndrum för att chilla med Sanne , blev bjuden på världens godaste lunch (biffar, potatis o brunsås). Shit vad jag kommer sakna den bruden... Insåg att jag bokat in allt socialt umgänge denna vecka på en o samma dag, o gärna typ samma tider också så det blev en fika med fina flickor följt av ytterligare en fika med Gabriel o Sarah. Vi kom fram till att vi tjänade pengar på den sista fikan då vi fick (!!) en varsin baguette då det tydligen skulle slängas.(!?). Den tackar vi för!
Kvällen avslutades hos Malin o Jonas med insidious! Gaaaalet vad jag sett fram emot den filmen o ja, den va riktigt bra fAktiskt. Men kissa jag på mig? Svar nej. Så se den gärna på bio vänner!
-Imorgon är alltid en ny chans till en bättre dag.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar