Etiketter

lördag 7 maj 2011

Delicate

Oj vad klockan blev mycket. Borde ha legat i sängen för länge sen! Men det känns som att jag vill suga ut varenda sekund av den tiden som finns kvar här. Svider enormt att man alltid ska träffa nya fina människor precis innan man ska flytta vidare. Det blir ofta så för mig har jag märkt, jag träffar minst en ny härlig människa som jag vet att jag kommer sakna när jag drar mig vidare. Missförstå mig rätt- jag kommer sakna många! Nya som gamla men ör det någonting jag insett detta året så är det att jag måste träffa nya människor oftare, våga skapa nya relationer , kontakter för att inte fasta. Nya människor ger mig den lilla extra kicken som kan behövas ibland. Jag vill ha ett jobb bland människor, om människor, med människor- jag måste ha deras olika personligheter för att fortsätta utvecklas till det som kommer vara jag just då!

Ps/ sannes outfit idag var naaaaajs!


Imorn- köpenhamn!
Puss

1 kommentar: