Etiketter

onsdag 11 maj 2011

Copenhagen baby!

Så då tänkte jag uppdatera om vad som hände i helgen! Underbart mysig weekend på spa hotell i Köpenhamn med Halmstad folket. En sista tripp sådär innan jag trippar vidare. Man kan sammanfatta resan med att vi gick, drack öl, gick lite till, bytte till skumpa, bubblade i poolen, gick ytterligare några meter i 1.5 timme för att hitta en restaurang, Slutade med McDonalds. avsluta resan med att gå ytterligare några timmar på ett science park liknande ställe med döda kroppar och annat skoj!
Köpenhamn var allt som allt riktigt gött!
Och nu - bilder!



Älska kollektiv trafik








Najs!


Ööööööööl





Jag älskar allt!


Inveg nya blusen


SÅHÄR ser mitt hår ut ostajlat!





Emmy o ja mäter hjärnaktivitet jag förlora...


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar