Etiketter

onsdag 20 april 2011

Jag har för första gången i mitt liv köpt en bikini i god tid! Klappar mig själv lite stolt på axeln då jag ALLTID brukar springa dan innan Strand premiären och leta efter den perfekta bikinin. Testade även att köpa maxfactors nya lip tint penna och kan säga att den sitter som smäck! Den kladdar inte ens av sig om jag tar på läpparna. Rekommenderar den varmt flickor.
Älskar dagar som denna. Shopping, lunch, häng i parken med Goa människor, och nu kvalitetstid med älsklingen.



Carros nya kärlek




Så här blev läpp pennans resultat, påminner om ett rulett matt läppstift så väldigt every-day-use vänligt




Jag köpte nyans 09, testa er fram, lita inte på förpackningen det är verkligen HELT olika färgtoner







Haha jag älskar denna Sanne! Kunde inte låta bli att lägga upp den


O Hugo hunden var med såklart!
Imorn blir det grill premiär om vädret tillåter, vi har äntligen blivit med grill!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar