Etiketter

torsdag 24 mars 2011


Hej mina raringar, Eftersom min fina pojkvän förlorade ett vad vi hade så blev jag idag bjuden på tre rätters middag. Vadet var simpelt- jag fick inte uttrycka frasen "jag har inga kläder att ha på mig " på två månader. Omöjligt trodde robban , tre rätters säger Carro! Tack älskling vad ska vi slå vad om nu?







Förrätt - robbans räkcoktail






Maincourse- blodigt nötkött med ugnstekta rotfrukter o sparris






Dessert- robbans choklad tårta!

Allt var hur gott som helst och jag känner mig grymt bortskämd men jag vann ju faktiskt fair and square.
Nu ska vi trycka i oss ostbågar och se lost.
Puss

4 kommentarer:

  1. ja du Carro, du verkar ha det hur bra som helst <3

    SvaraRadera
  2. MUMS! den där räkcoktalien såg ju inte alls fel ut! :) ses imorn kl 10 - PUSS

    SvaraRadera
  3. Vilken lyx! Tur att du vann ;) puss

    SvaraRadera
  4. Den där menyn hoppas jag vi blir bjudna på i nya lägenheten i Nyköping

    SvaraRadera