Etiketter

onsdag 23 mars 2011

hej mina fina.
veckan bara rusar iväg! känns som måndag men kalendern visar onsdag, jag måste börja prestera om dagarna! iofs så är det jävligt gött att ta sovmorgon, vakna framför tvn, äta en liten frukost, dra till gymmet, kuta 5 km, åla sig hem, äta en större frukost och SEN ta tag i dagen. det är var jag gör denna onsdag. haaaasar mig fram genom timmarna. jag har bara en sak att göra idag och det är en teori lektion kl 16:30, så vad ska jag hitta på innan dess? jag köpte visserligen en del dukar igår så jag skulle kunna måla. men vad?! kanske George för att göra pappa nöjd, eller kanske jokern för att tillfredställa min syster...eller vänta! kanske något för att tillfredställa MIG..?! det var det där med prestationsångest ja. att försöka att inte göra mästervärk för att tillfredställa andras hungriga ögon utan att istället göra något totalt meningslöst men nyttigt för min utveckling...vad fasen målar man när man inte har nått motiv? just det- man målar något utan motiv.....

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar