Etiketter

söndag 13 mars 2011

Denna söndag har jag ätit brunch hos Matsson/Forsström, rensan kläder och läst mode tidningar i söndrum och slutligen har jag gjort ett nytt försök med nageluppbyggandet. Gillar inte röda naglar av nån konstig anledning så har spenderat de senaste två timmarna med att göra-om-göra-rätt! Eftersom att den nya nagel börjar så långt in på min naturliga nagel fick jag vara lite kreativ och försöka snygga till det. Det tar tid men helt klart värt att testa om man vill ta sig lite extra tid och pyssla om sig själv.



Så här såg det ut när jag byggt på naglarna, ni fattar vad jag menar..



Tillfixning med depend manikyr vita färg, tunt lager



Två tunna lager beige råsa lack och nu orkar jag inte fixa sista manikyren , det får vänta till
Imorn.

Förövrigt....


Nu ska jag hämta tvätten sen Hemköp-choklad för att avsluta kvällen hos Matsson/Forsström o solsidan.

Puss

2 kommentarer:

  1. Påtal om gör om gör rätt. Det heter Snöstorp! ;)

    SvaraRadera
  2. Fan! Jag säger alltid fel!

    SvaraRadera