Etiketter

tisdag 31 augusti 2010


sista dagen på augusti. jag har varit så besviken på dig. du brukar vara varm och fylld av härliga stunder. men jag kan inte minnas många varma dagar alls. du har varit kall, otrevlig och falsk. tills idag. idag skiner solen, och jag fryser inte lika mycket när jag går utanför dörren. du hade tur, fina augusti, du avslutar med den fina solen och klar blåa himmel vi väntat på. imorgon tar september över och jag ser fram emot att få spendera höst kvällarna med tända ljus och gott te med min fina nya stickade kofta jag fick av min fina pojkvän. jag är nu redo för dig, kalla september.

1 kommentar:

  1. Haj! Jag har nästan blivit sugen på/tillsagd att/pushad till att börja blogga! Måste man kunna något överhuvudtaget för att hålla en sån här blogg snygg, eller är det något någon som jag skulle klara av? Glasgow är 3 futtiga dagar bort nu!! :P kram

    SvaraRadera