Etiketter

tisdag 30 mars 2010

snacka om humörsvängningar.jag var glad för n kvart sen och sen PANG, som en blixt från klar himmel så blev jag bara skit arg och ledsen, FÖR VAD?...jag blev chockad själv, så blev jag arg för att jag inte var glad längre, så nu är jag dubbelt så arg som jag borde vara och ställer därför frågan, är det så här det ska vara? seriöst, jag har typ EN VECKA i månaden då mitt humör är neutralt och stabilt, man skulle kunna säga att jag mår "bra" en vecka i månaden. sen är det tre veckor av humörsvängningar, nedstämdhet och smärta i bland annat buken. är det så det ska vara? tycker det är lite fel av männen att kalla oss kvinnor för gnälliga varelser, vist vi gnäller, men det är ta-me-fan inte av vilja, TRO mig, jag skulle mer än gärna byta till en penis som det skulle resultera i normalt beteende, mindre smärta och framförallt ett lättare livssynssätt. för om det är så här det ska vara resten av livet, då vetefan om jag vill vara med...så, nu har jag fått klaga av mig lite.bläh.

over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar